Howdy mina kära, kära fanze!! i har väl inte glömt mig?!? Jag har iallafall inte glömt er, även om det kanske verkar så efter antalet inlägg den senaste tiden. Men nu vänder det förhoppningsvis, mina vänner, för jag har lyckats med bedriften att skaffa INTERNET till min lovely lägenhet idag!  "Oh!" tänker ni kanske nu, "gud så bra!!" Jajamen, och vilken bedrift det var sen. Visade sig att det bara var att gå in på hotellet som äger stället och be om lösenordet. Jag är stolt över att jag lyckades med detta svåra uppdrag.
Jag vet inte riktigt vad jag ka skriva idag, om jag ka vara helt ärlig. Det är inte det att Blondincarro fått bloggtorka, nejdå, men det har hänt så mycket sedan sist, och dagarna bara rusar iväg så man glömmer nästan hälften! Kan iallafall informera om att min chefer fortfarande arbetar på att få mig bortgift. Och jag kämpar emot. Vi får väl se vem som vinner denna kamp.
Jobbet är iallafall hur bra som helst, än så länge. Förutom vissa dagar då arbetstiderna lämnar mycket i övrigt att önska. Som igår, t ex. Jobb från 09 på morgonen till 00:30 på natten. Det ni. Sug på den karamellen ett tag. Tur att Blondincarro är superwoman, annars hade det varit jobbigt. Hemvägen kall vi däremot inte tala om. Jag blev tvungen att åka KÄLKE ner för det höga berget för att komma hem i någorlunda tid (då jag började kl 09 imorse igen). HUVALIGEN, jag som inte åkt kälke sedan jag bröt benet sist jag åkte, för en sisådär 14 år sedan. Panik i the abdominal area kan jag informera er om. Men jag kom ner. Och jag överlevde. Thank God. Och faktum är att det faktiskt var ganska kul. Men bara ganska.
Tänkte visa lite bilder från min luxuösa tillvaro:
Detta är från min senaste lediga dag, i förra veckan. Tillbringade den med mitt kusinfans.
Detta är i gamla byn i Z. Lovely Deluxe!
På kvällen gjorde vi tre sorters kakor minsann. Blondincarro blev hausfrau å det grövsta när det väl gällde.
Lussekattsfest!
Det var allt för denna gång, meine fanze, jag är helt SLUT efter gårdagens bravader!
Adios!

1 kommentarer

Anna O

13 Dec 2012 12:55

Hej där tjejen! Roligt att läsa om hur du har det! Jobba inte ihjäl dig bara! Här är oxå snö och ca 12-13 grader -... Riktig vinter! Själv har jag gått och blivit sjukskriven 50% då mina fogar protesterar å de grövsta på senaste veckorna.. Det är skönt men känns lite knas att gå från jobb 10:45 på a-turer! Och,i morgon skall jag börja 17:00-21:00... Ta hand om dig där nere! Kram!

Kommentera

Publiceras ej