Ciaaaooo meine liebe fanze! Alles gut?!?
Här är allt tiptop, ett uttryck de slänger sig med här borta. Idag är Blondincarro frei och dagen verkar utveckla sig till en av de bättre kan jag meddela! Ledigheten började redan igår då jag fick en otippad halvdag på jobb. För att fira detta blev det en egengjord kaffe Baily's, bara sådär. Wunderschön kan meddelas! Senare på kvällen vankades det käsefondue på Whymperstube med Cattis och Graciela, för att sedan följas av Anna Kareninapå bio. Fint så det förslår.
Mycket nöjd. Om ni är i Z ska ni LÄTT prova på Whymperstubes käsefondue. Den är fab. Nåväl, moving on. Filmen var...eh....speciell...?? Lite småkonstig men det kanske var att vänta. Fina kläder dock. Lätt värt att se enbart p g a detta faktum. Hade en himla trevlig kväll och var hemma halv 12, om en ordentlig mädchen.
Denna dag började bra med en kaffe i chalet Bambi. Därefter blev det lunch på favvofiket och nu är jag hemma en snabb sväng. Ska dock strax iväg på fika med Sandra, därefter blir det lyxspa vid fem och efter detta blir det japansk restaurang med the girls. Fullspäckad dag för att inte ha ngt inplanerat innan. Me like. ALOT!
 
Tänkte att jag skulle lägga upp lte bilder på mitt luxuösa boende här! Detta har nämligen efterfrågats av några hängivna fans, men pga mer röra och mindre ordning har jag dragit mig för att ta blder. Nu har Blondincarro fixat detta så nedan följer några bilder. Enjoy!
Kan informera om att både köket och badrummet är finare än de jag har hemma. Flådigt värre, som det ska vara. Nu är jag in a bit of a hurry, så vi hörs!
Auf Wiedersehen!

Kommentera

Publiceras ej